Frånvarande

Ja jag vet att jag varit dålig på att skriva men jag kan ju inte bara skriva för att skriva.
 
Veckorna är superhektiska just nu.
Jag kliver upp 05,30 och åker ner till gymmet och där löper jag först på bandet i en halvtimme och sedan blir det olika övningar Andreas tagit fram till mig. Sedan hem. Frukost. ibland somnar jag sedan eller bara slappar lite.
Ner på jobbet och sedan ett till pass på gymmet på eftermiddagen. Hem och äta middag och sedan är det dags att sova :)
 
Rutinen blev däremot störd totalt i lördags när vi var på bröllop. Helt fantastiskt vackert var det. Jag hade fått hår och makeup lagt av supersöta vänner och en ny klänning som framhävde de nya delarna av mig (eller de avsaknade delarna). Det blev en 8 rättersmiddag som åts med god aptit för det var supergott. massor med onyttigheter och vin och godis på det. Söndag inbar då att jag var så trött så jag inte visste vad jag hette. Men Andreas drog iväg mig på gymmet och efter en otroligt trög start gick det bättre än någonsin. Väldigt mycket energi att bränna bort.
 
Mina söndags mätningar har vi lagt av med efter att jag blev så besviken sist. Så det får bli ett slut resultat istället. Bara 3 v kvar nu men vi ska lägga på 1 v till eftersom vissa dagar har det inte funnits tid till att träna.
 
Humöret sjunker och stiger för varje dag. vissa dagar är jag supertaggad och vissa super slö. Men det finns ju inga ursäkter så det är bara att köra. Däremot har jag börja sova dåligt igen och det är ju lite konstigt.
 
Ses en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0