Jag gjorde det!!!

när jag för en vecka sedan i vild panik skrev att jag hade blivit utdragen på en jogging tur trodde jag verkligen inte detta om mig själv. Varje dag sedan dess (utom fredagen) har jag varit ute och sprungit. 4,8 km varje dag. Eller ja sprungit och sprungit...  Sprungit, gått, gått sprungit. I går fick jag inte gå utan fick bara stanna helt. Detta gjorde mig så frustrerad av att jag inte tog mig farmåt att jag bara stannade 6 ggr. Bara, säger jag för att det är otroligt bra jobbat av mig.
 
Men idag....  Jag sprang 4,8 km och stannade 1 gång i 10-15 sek. Det ni. Och då gymmade vi ändå en timme igår kväll också så kroppen är väldigt mör.
 
Mina kusiner sprang Tjejmilen i helgen och det har inspirerat mig. Nästa år ska jag också springa!!! Jag vet att vissa som läser denna blogg också tänker hänga på. Då menar jag alla tjejer, även ni som inte lämnar kommentarer när ni är här. Jag vet vilka ni är!
 
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla J

Grymt bra jobbat! Vad roligt att du fått upp glöden för att jogga :) Andreas måste vara överlycklig också :)

2012-09-04 @ 08:39:51
URL: http://www.reloo.com
Postat av: Annelies PT ;)

Annelie gjorde en fantastisk prestation idag, vilket focus!

Det skall ju nämnas att väckarklockan ringer 06:15 på morgonen, och det är då hon går ut och springer!

2012-09-04 @ 08:47:12
Postat av: Lie

Bra jobbat Annelie! :-)

2012-09-04 @ 18:16:23
URL: http://blogg.fylgja.net
Postat av: Jenny

Bra jobbat Annelie! :) Hejja Hejja!!!

2012-09-04 @ 21:57:23
Postat av: Emma

Du är grym gumman. Jag är lätt på att springa tjejmilen nästa år =)

2012-09-05 @ 07:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0