Sanningen

Ja jag vet att jag brukar lägga ut resultaten på söndagar men när det inte finns något resultat att visa är det ju bara onödigt:( Igår var en förmiddag med ångest och tårar efter mätning och vägning. Jag fattar ingenting plus att jag gått upp 1 kg?! Förhoppningsvis i muskler men ändå. All min energi bara försvann. På Gymmet gjorde vi en övning jag inte klarade av och då kom tårarna igen. Nu får det räcka nu måste det börja visa resultat!!! Hela veckan gick jag och mådde bra (JA jag vet att det också räknas) kände mig smalare än på länge och stolt över mig själv att jag inte fuskat någonting och verkligen kämpat hårt med träningen. Så kom söndagen och allt jag trott under visade sig vara fel. Idag känner jag mig tjock och ful igen. Tankarna kommer hela tiden, varför hålla på när det ändå inte funkar. Varför plåga mig själv med tidiga mornar och konstant träningsvärk i kroppen. Alltid hungrig och saknar massa saker i min kost. Ändå klev jag upp i morse och sprang runt hela spåret, ändå ska jag på gymmet ikväll. Varför? För att envis som en åsna är jag och detta SKA ge resultat om jag så ska hålla på i 8 v till. Så det så!

Kommentarer
Postat av: Camilla J

Det är ditt välmående och hälsan som är nummer ett. Allt annat i följd av viktnedgång/mindre klädstorlekar är bara en bonus.

Jag tror inte att du ska sätta någon tidspress på det hela heller. Vad händer när du når fram till den veckan som är "slutet"? Ska gamla vanor råda efter det, eller kommer du fortsätta omfamna ditt nya välmående?

Svar: jag ska självklart fortsätta :)
None None

2012-09-10 @ 19:21:30
URL: http://www.reloo.com
Postat av: Jenny

Hej Annelie! Glöm inte bort att du alltid är vacker, det kan låta som en klyscha men det är faktiskt inte bara det som finns på utsidan som räknas. Glöm inte heller att ta hand om dig, extremkost och hård motion måste tror jag prövas ut så att det fungerar bra för varje individ, och att det ska hålla i längden. Hellre att du faktiskt går ner i vikt mår bra och kan hålla vikten än att det går snabbt och sen att det är svårt att hålla... Bara lite tankar som flög genom mitt huvud. Glöm inte att ta hand om mig, att må skit lönar sig inte i längden, lagom är bäst! Du har varit jätteduktig! *styrkekramar*

2012-09-10 @ 21:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0