Vilket år!

Det inte många vet är att mitt nyårslöfte förra nyåret var att jag skulle ha ett barn innan årets slut. Ett naivt löfte som jag inte hade någon aning om hur jag skulle uppfylla :) Men med nya IVF:er nära och med ny kraft i kroppen skulle detta visst gå. Så fick vi beskedet om lillasysters graviditet och min första tanke var: OK inte mitt barn men nära ändå! :) 
 
Vilket år det varit hitills:
Systers graviditet och all glädje blandat med sorg över att de flyttade tillbaka till Norrland.
Vårt stora mirakel!!!
Flera vänners födslar
Två bröllop för underbara vänner.
Resa med make till Sicilien (utan alkohol och goda ostar :) )
 
Ser fram emot:
Systers födsel
Stockholmsweekend med underbara kusinerna 
120 års kalas :)
Många förändringar i hemmet
Vårt mirakels födsel
Jul i Norrland med, inte bara en utan två bebisar!!!
Firandet av 6 år som otroligt lyckligt gifta (otroligt nog om man ser vad vi gått igenom.)
 
 
Jag tänker inte säga att livet börjar nu för vi har levt det hela tiden, utan att vi nu går in i ett nytt skede i livet!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0