Nu orkar jag inge mer...

Man har perioder i livet när man mår bättre och vissa när man sämre. Nu kommer sanningen. Jag vet att det inte är någon som läser den här bloggen längre men för min egen skull skriver jag nu av mig.
 
Jag orkar inte längre. Jag orkar inte hålla den här fasaden av att jag mår bra. Jag kan låtsas hur mycket som helst och vissa dagar är bättre än andra. Min kropp är trött, min själ är trött. Hela jag har gett upp. Jag orkar inte.
Nätterna är fylllda av gråt och virriga tankar. Ilskan ligger nära till hands. Alla dessa problem folk har... Så ynkliga saker känns det som. De problemen finns det en lösning på! Jag hoppas detta inte avskräcker mina vänner från att prata med mig om deras problem i framtiden för i vanliga fall känner jag inte så här men just nu orkar jag inte. Just nu blir jag bara frustrerad. 
 
Tiden går och inget händer. Det blir inget barn. Lyckan över andras kommande barn är här men ändå inte. Sorgen är just nu större. Allt är fel. Jobbet är för stressigt, ekonomin är inte som den ska vara, jag är tjock, mitt hem är inte som jag vill, min säng är fel, min man snarkar, bilen behöver städas, jag vill resa, JAG VILL HA BARN! 
 
Jag behöver komma bort men har inte råd såklart denna månaden. Hade det vare nästa månad hade det inte varit något problem. Vill åka hem till familj och vänner. 
 
Vet inte vad jag ska göra, bara gråta och hoppas det går över? Får alltid höra att jag är stark. Nu orkar jag inge mer.. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Kära älskade kusin!! Ibland måste man få gråta, små eller stora mängder spelar ingen roll. Ingen kräver att du alltid ska vara stark och må toppen. Även om jag önskar att du kunde få känna så. Hoppas av hela mitt hjärta att du snart får känna dig lycklig, för trots allt har du ändå mycket att vara lycklig över, även om det inte känns så just nu... Men snart förhoppningsvis!!! Och du, oavsett hur du känner och mår, så är du underbar!! Puss o kram

2013-02-27 @ 00:34:27
Postat av: jenny

Men älskade kusin,det svider att höra!! :'(. Kom hit, du är alltid mer än välkommen. <3
säg om jag kan göra ngt, pengar får du om du vill.
Finns alltid här om du vill prata. Puss, ta hand om dig.

2013-02-27 @ 06:18:56
Postat av: Du + jag och framtiden

Jag läser, jag finns här. Jag tänker på dig rätt ofta. Kollar om du uppdaterat och så.. Jag vet så väl vad du pratar om. Ilska, frustration över misslyckandet. Att man fan inte får till det "mest naturliga" i världen.

Vart befinner ni er nu? I processen alltså. Jag önskar så att ni inte ger upp. Jag hoppas så mycket att ni faktiskt ska få lyckas. Du vet var jag håller hus om du behöver få ur dig en massa...

KRAM!!!

2013-02-27 @ 21:08:08
URL: http://dujagochframtiden.blogspot.se/
Postat av: petra toivonen

ja kollar din blogg nästan varje dag,,,,
du är för stark annelie....
<3 bryt ihop, vi finns här för dig!

2013-03-01 @ 20:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0