Mirakel kan hända.

Vid det här laget vet de flesta vad som har hänt. Vi svävar på moln och vem skulle inte göra det? Efter 6 års förtvivlan, smärta och uppgivenhet är det äntligen våran tur :) 
Jag vet att alla barn är mirakel men (ursäkta till alla som blivit "snabbt" gravida) detta känns som det största miraklet någonsin. Vi lyckades helt själva!! 
 
Jag klagade på att min mens var oregelbunden, tog ett gravtest för att få igång mensen och fick en chock!!! Det vackraste plusset i världen!
V 10 fick vi gör första ultraljudet och se där låg en liten böna :) V 13 fick vi göra ett till och bönan hade växt!! Ett hjärta slog!
 
I går fick vi göra vårt tredje ultraljud och där låg en bäbis! Som visade fint hjärta, alla delar i kroppen den skulle ha och 5 fingrar på en hand som vinkade glatt mot oss. Sparkade villt och äntligen kände jag sparken. Efter en timmes letande visade den äntligen upp vad den var. En flicka!!!
 
Vi har en flicka i magen!!! Det slog mig precis där: Vi ska bli föräldrar!!! Äntligen. 
 

Kommentarer
Postat av: Anna e

Härligt!! Underbart och helt fantastisk!!

2013-06-29 @ 08:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0