Väntans tider.

8 veckor kvar. Herregud!!! Syster har fått barn och nu är det snart min tur. Magen rör sig och fogarna krånglar. Spänningen är olidlig. Men idag fick jag en superöverraskning!!
 
En Babyshower!!! Jag misstänkte ju att jag skulle få en men herregud vad överraskad jag blev! Efter en mysig frukost hemma hos svärföräldrarna drog Andreas med mig till kungsmässan i ca en kvart. Sedan fick han panik och ville hem för han påstod att han luktade svett :) Drog världens grej i bilen hem om deo m.m. Han kan ljuga min man också, det trodde jag inte :) Jag var ganska sur på honom för jag tyckte att han var jättetråkig som inte ville umgås och hitta på saker på vår gemensamma lediga dag. Han låser upp dörren och min första reaktion är att det luktar mat i hela lägenheten? Helt plötsligt hoppar min vän Emmas son Oliver fram och jag bara gapar och undrar hur i hela friden han kom in? Chocken är total. Tusen tankar!! Kommer runt hörnet och där sitter de :) Underbara vänner. Jag är så chockad och för att samla mig vänder jag mig bort och ögonen är fyllda av tårar. Jag är överraskad och inser helt plötsligt att JAG får en babyshower. JAG får öppna paket med babysaker. JAG och MIN mage är i fokus! Lyckan är så total. Min vänner är samlade ( även de som inte kunde vara där, kändes som om de var med). De som vet vad vi gått igenom, de som stått bakom oss genom allt, de som jag ser är så lycklig för vår skull. Ni är helt klart bäst!! 
 
Nu blickas det framåt och jag är så tacksam för vad jag har och det jag ska få. Resan har varit tröttande och plågsam men med många guldkanter. Nu är vi snart där!

Kommentarer
Postat av: Kusin Viktoria

Å jag fick torka tårarna när jag läste ;-)!!!
Ja - det är helt fantastiskt roligt att ni snart är där <3
Men passa på att VILA NU! Sedan är det ca 18 år till nästa gång, fniss ;)

2013-09-30 @ 13:55:02
Postat av: Mamma

Sååå härligt! Förstår att du hade en härlig dag. Längtar tills er lilla flicka föds och vi får se henne!
Älskar er alla!

2013-09-30 @ 16:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0