Dålig på rubriker.

Jag kommer aldrig på rubriker när jag ska skriva konstigt nog. Det är nog inte så viktigt verkar det som.

Senaste två veckorna har varit tuffa. Jag har vart i en svacka som gjort åde mig och Andreas illa till mods. Jag har varit grinig och deprimerad. Vi har bråkat och gnällt på varandra och det har inte varit roligt. Men nu har vi pratat om allt och nu hoppas jag de ska vända. En viktig sak vi bestämt är att vi ska se till att ha mer tid för varandra. Vi har gjort ett städschema så det det inte ska bli något gnällande där. Middag ska INTE ätas framför TV:n utan öga mot öga så vi faktist pratar med varandra. Vi ska även börja spela badminton tillsammans.


Utöver det är det fortfarande nedräkning till Thailand. Två veckor efter Thailand åker vi en weekend till England och Farmors hemstad Eastbourne för att ha en minnesstund med hennes vänner. Efter det blir det en vecka i Sundsvall i Augusti och förhoppningsvis några dagar på Urkult. Sedan hoppas vi att läkarna ska ha bokat in oss på en tid vid det laget så det rullar igång. I okt är det Syrrans bröllop. Mycket att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0