Klimakteriet igen...

Så kom mensen och nu är det dags igen. Nästa vecka börjar vi om. KLimakteriet först, hormon bomb sen. Jag har inte hunnit tänka på det så mycket så jag känner mig nästan oförberedd. Julen kan nog bli spännande i år om jag är lika känslig som förra året. Kanke ska stänga in mig i ett litet mörkt rum så jag inte skadar nån annan.

Idag är det första december och det är ju knäppt. Snart jul och fullt upp. Andreas har helt plötsligt blivit väldigt engagerad i julpyntande och har tilloch med köpt min juklapp vilket är väldigt ovanligt. Han brukar springa ut dagen innan. Intressant tycker jag detta plötsliga intresse.

I morgon blir det iallfall IKEA och köpa juleljus så man klarar julen.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0