Uppdatering

Idag har jag pratat med läkaren. Remiss till sjukhuset skickades idag och förhoppningsvis sker provrörsbefruktningen inom tre mån. TRE MÅNADER! Detta slog mig kl 19 idag efter att fått besked kl 10 i morse. På väg upp i hissen till Rebecca. Kliver innanför dörren. Tittar på henne och säger jag kan vara gravid inom 4 mån och börjar gråta. Det är en senarelagd reaktion.

Mer roliga nyheter... Imorgon bokar vi resan till Thailand!!!!!!!!!!! 2 juni bär det av. 24 juni kommer vi hem. Yippee!!!!!

Det var faktist allt för idag. Men det har varit tillräckligt för mig:) Nu sitter vi och firar med ett glas vin och mys eftersom Andreas överger mig i morgon:(

God natt alla och håll alla tummar ni har för oss.

Kommentarer
Postat av: petra Toivonen;)

åååå underbart=)) både med 3 mån o thailand=))) njut ordentligt nu gumman, innan du vet ordet av så har alla drömmar slagit in;) de är din tur nu, vinden har vänt;)

stora pössar från ett mulet sundsvall=D

2010-03-19 @ 09:18:26
Postat av: Mamma Carina

Jag är sååå glad för er skull!

Kramar

2010-03-19 @ 23:07:09
URL: http://www.amuletten.net
Postat av: anna engström

härligt gumman!!

Jag är så glad för eran skull både med resa och en chans på en bebbe=)

Håller tummar och tår för er, för nu är det ju din tur...

Kramar från mig!!!

2010-03-26 @ 15:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0