Vet ingen rubrik idag

Just nu sitter jag på jobbet och det är lugnt som bara den. Det regnar ute och det enda vi sålt är några regnskydd.
Mamma och pappa är här nere nu och ska fira påsk med oss och i morgon drar vi till Ullared för att kolla lite saker till bröllopet. Syrrans klänning kom idag också. Hon verkar nöjd med den.

Thailand är nu bokad och klar. Fick veta att jag fick 24000 tillbaka på skatten så fickpengarna är också klara :) Vilket flyt liksom. Plötsligt känns ju livet lite lättare.

Har lite längtan till Sundsvall just nu. Vill träffa kusiner och kompisar och alla barn. Får sånna ryck ibland.

Idag har jag tillåtit mig att drömma mig bort lite och tänka på hur det kan vara att ha barn och vad för saker jag vill ha:) Man får det ibland. Andreas får nog inte mycket att säga til om vid val av vagn och sånt tyvärr. Jag är för arbetsskadad för det.

En timme kvar på jobbet sedan hem till Syrran och mor och far

Kram till alla

Kommentarer
Postat av: tezz

Hej tjejen! Läste förra inlägget.... Åh nu håller jag alla mina tummar och tår för er!!! Himla fint med thailandsresan också, jag gissar på att det blir en till thailandsbäbis nu!;)Vart ska ni någonstans? Reser ni runt en massa? stor kram från tezz

2010-04-01 @ 16:50:22
Postat av: Anna E

Roligt med Ullared=) lite avis.. Hoppas ni får en härlig påsk...kram

2010-04-02 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0