Beräkning klar

Idag var vi i Varberg och hade slutkollen inför utplock. Allt ser bra ut jag har sammanlagt 13 äg som ligger och mognar. Så två dagar till med sprutor och spray. Söndag blir det ägglossningsspruta och spray och måndag ingenting. Tisdag morgon kl 10 ska vi vara på callanderska i Göteborg för utplock!!!!

Nu sker allt snart, så snart!!!

Själv har jag lite ont och har humörsvägningar men det får man stå ut med.

I morgon ska jag jobba på mitt andra jobb för lite extra pengar. alltid bra att ha. Då blir det ett gäng killar för första gången. För er som nte vet vad jag jobbar med så är det homeparty med sexleksaker. Komiskt va jag som inte ens verkar veta hur man har sex ;)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Vanilla

Hoppas att det lyckas!

Kram

2010-10-17 @ 15:42:31
URL: http://byvanilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0