Dag 9

Allt går som det ska. Fick min blödning igår precis som jag skulle och på onsdag börjar med sprutorna förhoppningsvis. Vi var ju ner på sprutskola i onsdags och jag fick pröva att ta en spruta på mig själv. Det var lite läskigt men nålen är så liten så det känns knappt. Det värsta var att se nålen gå in i magen. Andreas öste beröm över mig. Han är så otroligt go och stödjande just nu. Det är helt underbart måste jag säga.

Massor att se fram emot nu ju.

Två julbord och en show, syrrans bröllop, mamma, pappa, kusin sara, hennes fästman Nicklas och kusin Elin kommer. Och det som kommer näsrmast just nu som kanske inte alla vet om: Inredningsmöte för vår nya lägenhet.
Japp så är det. I mars 2012 flyttar jag och Andreas in i vår nya lägenhet här i Kungsbacka. Den är underbar. 97 kvm med 17 kvm balkong. Två klädkammare, tre sovrum och två badrum. Stora fina fönster och öppen planlösning Andledningen till att vi inte flyttar förrän då är att det inte ens har byggts än. En bostadasrätt. Vårt första alldeles egna ställe!!!!

Jag måste också passa på att skriva lite om en helt underbar bloggerska som jag fått kontakt med genom jobbet. Hon heter Camilla och är världens goaste tjej. Hon är en tvåbarns mor som började blogga och är nu en av de största bloggerskorna i Sverige ;) Iallfall utöver att hon hjälpt mig med hemsida och allt annt jag ringt henne om angående nätet kom hon även häromdagen med en "mamma" tröja åt mig. Det var underbart snällt och jag blev så glad även om jag inte vågar hoppas att jag får använda den. Hon här otroligt generös överhuvudtaget. Jag skulle aldrig ha råd med sakerna jag fått från henne. Ni måste läsa hennes blogg hon har underbara kläder också som hon visar upp. Önskar jag hade hennes känsla för stil. Hennes blogg adress är http://emring.blogspot.com/. Kram till henne för hennes otroligt glada och goa humör som alltid lyser upp stället när hon kommer. Tyvärr är hennes dotter Linnea snart för gammal för vår butik men jag hoppas hon fortsätter hälsa på oss.

På tal om blogg så ha vi på jobbet både fått en facebooksida  babyproffsen kungsbacka  och en blogg  babyproffs.blogg.se. Carro är jätteduktig och uppdaterar bloggen hela tiden. Man måste ju hänga med.

Nej nu ska jag nanna

kram på er

Kommentarer
Postat av: Camilla - En mammas dagbok

Åh, men Annelie.... nu börjar jag snart att gråta! Va snällt skrivet... du är en toppentjej som jag önskar det bästa!



Vi ses imorgon, då skall jag lära er lite webb och bilder.



Kramis

2010-10-04 @ 12:35:20
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0