lite mer beskrivande då...

Jag har som sagt varit lite disträ senaste tiden men nu kommer lite mer information för er som har frågat allt mellan himmel och jord.

Onsdagen bestod av evig väntan på att få samtalet om att allt gått som det ska, det samtalet kom aldrig.

Torsdag bestod av följande:
9.45  Hämta syrran för upplock av mamma och pappa på flygplatsen
10.00 Nästan springa ut ur flygplatsen eftersom jag var orolig att vi skulle möta Petra (Camillas kompis) som landande ungefär samtidigt och skulle användas som överraskning på möhippan.
10.30 Hemma med föräldrar och fösöka göra mig iordning liteinför dagen.
10.45 Drog med mig Camilla ner på stan. Hon fick börja med att scrapbooka ett bröllopsalbum som skulle användas under dagen. Hon fick en timme på sig. Under tiden springer jag omkring och samlar ihop sakerna jag ska lämna på Facklan (hennes jobb) som är en senare anhalt.
11.45 Drar vi oss runt på stan där hon får i uppdrag att knäppa lite kort och samla äktenskapliga råd samtidigt som hon samlar ihop de andra i möhippe gänget med hjälp av ledtrådar.
12.30 Lämnar jag gänget för att åka in till Sjukhuset. Där visar det sig att de inte alls skulle ringa oss och att det blivit ett missförstånd där. :( Men men en kvart senare stiger vi utanför dörrarna igen med ett litet ägg i magen (iallfall jag)
14.00 Ansluter jag mig till möhippegänget igen. Då har de ätit lunch på facklan och Petra har anslutit sig till gänget :) Alla är då på väg till Kungsmässan för lite uppdrag. Syrran är vacker i knallrosa och krona. Resten av tjejerna har vitt på sig ( Inte jag då) och tiaror.
På kungsmässa fick hon lite olika uppdrag som ni kan se på Facebook.
16.00 Iväg på ridning, som jag inte fick göra då.
Sedan avslutades kvällen med middag på ett underbart Tapas ställe i GBG.

Ska även tilläggas att det var full storm ute på kvällen men strålande väder hela resten av dagen.

Så såg min torsdag ut :)

Fredag:
Allt som inte hanns med under veckan: Dekorera m.m

Lördag:
Underbart fantastiskt bröllop som jag fick äran att vara värdinna för. Vädret var inte på vår sida men underbart ändå. Bilder på facebook.

Söndag: Samla ihop allt och sortera lite
Sova lite siesta
Andreas var gullig nog att hämta brudparet i gbg där de tillbringat natten.
Jag var dödstrött


Ikväll blir det Annelie tid. Duscha, ansiktsmask och allmän avslappning minus vinet.
Tyvärr har jag konstant mensvärk så jag tror inte ägget har fastnat där inne men vi får se.


Kram på er

Kommentarer
Postat av: :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Åh det tror jag, man kan ha mensvärk när ägget fäster... det har jag haft på båda mina... Måla nu inte Fan på väggen!!

KRAM

2010-10-29 @ 16:12:58
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0