Nu ska ni få höra!!!

Idag fick jag klartecken för att börja med sprutorna på Onsdag!!! Nu halveras även spayningen på onsdag till en istället för två per gång. På måndag ska jag in och ta blodprov och på fredagen därefter blir det undersökning för att se att allt är ok. Om det är ok plockas nog de första äggen ut på måndag den 18:e med insättning igen allt från 2-5 dagar. Det ni!!! Ni skulle ha hört sköterskan, hon var till och med mer entusiastisk än jag var och hon sa till och med att hon hade en bra känsla om det här :) Helt underbar. Nu hoppas jag bara att jag inte får massa läskiga symptom. Men just nu kan jag ta allt. Tur att alla i min omgivning vet vad som händer ifall det skulle brista för mig.

Nu är det spännande

Kommentarer
Postat av: Camilla - En mammas dagbok

GRATTIS TILL ER BÅDA!

Underbara nyheter

2010-10-05 @ 12:49:31
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: petra toivonen

galet galet galet underbart=D=D=D=D=D=D=D

2010-10-06 @ 20:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0