Dag 6

I dag är det dag sex på sprayningen och hitills går allt bra. Jag har värme svallningar blandat med svallningar av frossa och idag mådde jag jätte illa efter spraykuren.  Jag måste ta den 4 ggr om dagen. kl 7, 12, 17 och 22. Självklart har jag fått sätta min mobil på upprepad rigning eftersom jag ju har minne som en gås.

På Onsdag ska vi ner till Varberg på sprutskola. Läskigt men spännande. Det är så häftigt allting.

Två av våra vänner har nu fått sina pojkar också. Jätteroligt!!! Emma blir bara större och större:)

Bröllopet är nu runt hörnet och jag fick min klänning häromdan. Den var HEMSK. Tyget och färgen var groteska. Den var felsydd och skärpet var fel färg. Så nu måste jag ordna det också. suck.

Andreas farmor gick bort igår. Det är jättetråkigt men hon mådde inte bra så nu har hon det nog mycket bättre.

Två julbord och en show inbokade november och december. Jätteroligt.

28 Okt går bilen mot ullared med Emma, Annelie och Terese. Där tänker också tjejerna från Sundsvall uppenbara sig :) Ska bli kul att se dem. Det är ju ungefär det man gör på Ullared, ser varandra :)

Vår lilla Maija har inte kommit hem och jag känner på mig att hon inte kommer att göra det heller. :(

Nej nu blir det Medium :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0