Händer väl inte så mycket...

Ja inte händer det så mycket just nu.

För några veckor sedan fick vi ett besked som var lite jobbigt (inget med barn att göra) men något som rör framtiden. Mer om det kommer nog längre fram. Lite jobbigt bara att lägga till en till sak att oroa sig över på nätterna. Blir det som vi vill är det däremot toppen :)

IVF (läkarbesöket) närmar sig med rasande fart nu. Så spännande. Men så klart oroväckande. Tänk om det inte funkar. Men jag tar som vanligt ut allt i förskott. Att man inte kan sluta med det.

Emma går omkring med en redan stor mage och klagar på att hon är tjock:). Jag tycker hon är jättevacker och jag längtar jättemycket tills babyn kommer. Tänk att få nosa på den och gosa. Jag tror ju det blir en pojke. I Oktober får ju släkten tillökning också genom kusin Jenny så då får det bli en sväng upp så klart!! Måste ju se den lilla.

En tråkig nyhet är att vår katta Maija har varit försvunnen i 1 ½ vecka:( Vart är hon? Anmälde det hos polisen idag men jag känner på mig att min baby inte kommer hem igen. Har en känsla av att hon är i katthimlen. Vet inte varför. Kanske hon tyckte att det räckte med två katter hemma och hittade ett annat hem som var mer kattfritt? Jag vaknar nu varje gång kattluckan rör sig för att se om det är hon. Lilla missan kom hem!

Syrrans bröllop är nu runt hörnet och jag har beställt min klänning. Tårtan är under uppbyggnad och Anders och syrrans kläder är klara. Nu väntar vi på menyn. Smådetaljer börjar ordna sig och till och med dekorationerna är nu beställda. Tur att vi började med allt så tidigt.

Annars är livet väl bra antar jag. Man ska ju inte klaga. Vi har ett tak över huvudet och mat på bordet m.m
Tack alla goa vänner för att ni finns här och lyssnar på mina klagomål. Nu för tiden känns dte som om jag går omkring med gråten i halsen för det mesta och har väldigt kort stubin. Hoppas bara Andreas står ut med mig tills det här går över. Det är egentligen bara på jobbet jag inte hinner tänka så mycket. Det är skönt att ha ett jobb man trivs så bra med.

Over an dout

Kommentarer
Postat av: petra

Kämpa på o glöm inte bort att ni har varandra, äkta kärlek växer ju inte hellre på träd!=)

2010-09-02 @ 15:48:18
Postat av: Camilla

Hej sis!

Jättetråkigt att höra om Maija :'( håller tummarna på att hon kommer hem! Ta inte ut dig för mycket nu! Det gäller att prioritera oroligheterna. Har rätt bra koll på bröllopet nu så det är iaf lugnt på den fronten :). Hoppas du får lite ro bland allt kaos. Kram!

2010-09-03 @ 11:47:09
Postat av: Anna E

Kram till dig Annelie!!!

2010-09-03 @ 23:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0