Nu är vi i Sollefteå!

Har ju inte kunnat berätta det innan men just nu befinner vi oss i Sollefteå. Anledningen till det är att vi har haft överraskningsfest för pappa igår som fyller 55. Han visste ju inte om det så jag kunde ju inte skriva något om att vi skulle upp.
Men i torsdags morse satte jag och syrran oss på flyget för en snabb visit i Norrland. Vi landade i Sundsvall vid åtta på morgonen och kl 9 hade jag bokat in en klipptid hos Petra på Attityd. Jag är nu kort hårig och mörk hårig med röda och oranga slingor. Häftigt! Ser heller inte så drastiskt ut som det låter utan är faktist ganska diskret och bra.

Vid lunch träffade vi kusin Jenny med stormagen, hennes sambo Donald och kusin Elin. Efter det blev det en snabb tur upp till moster Lena för att träffa småtjejerna som var där. Jennys flicka Julia dissade mig totalt och gav Camilla en kram men inte mig. JaJa.
Vid fyra skulle vi ta bussen upp till Sollefteå men någon buss dök aldrig upp, även om de påstod det på västtrafik. Vad trött vi blev. Istället fick vi åka till Camillas svärföräldrar som var söta och bjöd på vila och mat. Vi fick ta bussen upp kl 8 istället.  Natten tillbringade vi hos mammas vännina Elinor.

Fredagen smög vi oss till Amuletten för varsin privat seans med Jeff Jones. Det var spännande, men det kom ingen ny fakta för mig. Efter det blev det att åka till lokalen och fixa allt för kvällen. Det var nervöst eftersom pappa kunde ju åka förbi och se oss. Men vid halv sju började gästerna dyka upp och kl sju kom pappa. Då stod jag och Camilla bakom ett draperi medans de andra sjöng Happy Birthday. Sedan började mamma sjunga Still the one med Celine Dion. Mitt i sången började vi också sjunga och gick fram bakom draperiet. Han blev så överraskad att han började gråta :) Jätte mysigt. Tyvärr så är jag så trött vid det här laget så jag gick och lade mig tidigt. Men kvällen var lyckad.

Idag blev det lugnt och nu serveras det Indiskt;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0