Nu händer det!!

Nu ska ni få höra...

Iadg åkte vi ner till Varberg för att få information. Oj vad mycket det blev på en gång men så här ser det ut:

Nästa onsdag börjar jag med sprayningen som ska ta bort alla hormoner i kroppen. Jag går då in i klimakteriet ungefär :) Detta ska fortgå i två veckor. Tre gånger per dag ska jag spraya i näsan. Efter det ska jag få en blödning som säger att kroppen är tom på hormoner. Den varar i några dagar.
Sedan börjar vi med hormonsprutor. Dessa ska tas i magen en gång per dag. Detta varar i en vecka. Sista sprutan jag tar får alla ägg att lossna på samma gång och då ska dessa plockas ut.
Äggen och Andreas små soldater ska sedan få leka i en skål i några dagar 2-5 dagar ungefär. Efter det är det insättning igen.
Så inom 6 veckor nu ska första omgången ägg in!!!!!!

Fattar ni? 6 veckor!!!

Tyvärr sker det mest runt Syrrans bröllop men det får jag ta :)

Tack för alla lyckönskningar och för att ni stöttat mig och visat att ni bryr er de senaste två åren. Jag älskar er för detta.

Det har varit en omtumlande dag och jag är jättetrött men lycklig!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Camilla, En mammas dagbok

Härligt, nu kickar du igång ditt livs resa, skall bli spännande att följa och få komma in i butiken och klappa på den kommande magen sen... LÄNGTAR

2010-09-15 @ 20:16:50
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: petra

nu jäklar e de på gång=))) ja tror de är tur att du har din syster bröllop att åxå tänka på så går tiden snabbare=)

2010-09-15 @ 21:09:12
Postat av: tezzan

Men nu du tjejen händer det grejer;) Du ska se att snart är det du som pustar och stönar över en tjockmage;) stor kram till dig!!!

2010-09-15 @ 21:19:16
Postat av: Camilla J

Kul att det äntligen är igång och att det lär bli så snabbt resultat :D

2010-09-16 @ 06:40:15
URL: http://Www.reloo.com
Postat av: Anna E

Åh vad spännande!! vilken rolig och spännande resa ni har framför er...kramar från mig

2010-09-16 @ 09:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0