Så börjas det igen då...

Då så då sätter vi igång igen. Fick ju ett samtal från mödravården att de inte riktigt förstod vad som hade gjorts med mig innan och att de ville att jag skulle komma in för en ny utredning. Är det så nu att de hittar ett fel som HAN (förra läkarn somn har gått i pension) skulle ha upptäckt ska jag försöka reklamera våra IVF er. Så på fredag nu har jag en telefontid med läakren för att se vad som ska hända.

Utöver det känns allt bra. Jag tränar och försöker äta rätt så magen inte ska krångla. Mitt självförtroende känns bra just nu. Semestern har varit underbar med släktträff, 30-års kalas och massa mysig stunder med vänner och familj. Jag har en sparesa inbokad och många roliga aktiviteter med vänner och Andreas familj inbokat. Vi ska börja packa ihop inför flytten och det är ju alltis spännande tycker jag. Ut med det gamla för att ge plats för det nya.

Själv håller jag på med en renovering av mig själv. Tränar som sagt för att gå ner i vikt, ska operera ögonen 23 sept så jag slipper linserna och försöker hitta någon som kan ta bort min plopp på näsan. Min garderob förnyas också sakta med säkert. Jag vill klä mig bekvämt och efter min ålder känner jag. Även ett åderbrock ska bort på benet. Fötterna som alla vet är min stora skräck får nu också regebundna behandlingar. Jag vet att jag är lite äcklig som berättar allt detta men jag är ju inte särskilt blyg utav mig :)

Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Moster Birgitta

Så trevligt det låter. Positivt, nydanande. Du är inte äcklig utan bara uppriktig och ärlig. Jag önskar dig, er en HÄRLIG höst. Kram

2011-08-19 @ 08:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0