Så mycket roligt mitt i allt det jobbiga.

Så är det ibland. Nu tänker jag total begrava mig i planeringen av 30-års kalas. Jag tar det som kommer med en vuxens ögon ;)
I mars fyller Andreas bror 30. Då ska vi skoja till det för honom. Vi hoppas även få komma på inredningsmöte för vår nya lgh. Den kommer ju ta hela året att inreda. :)
I April har vi Baby & Barn mässan som jag och min kollega Carro ska stå på i tre dagar! Hitills har vi fått 6000 st som kommer att besöka oss på vår facebook sida!
I maj ska vi gå en spännande spökvandring i Gbg med svärmor och svärfar.
I juni mitt kalas.
I Juli försöker jag och kusin Jenny dra ihop en släktträff. Vi väntar bara in lokalen vi ska hyra innan vi börjar förberedelserna där. Jag och Andreas tänkte nog vara uppe där i 3 v i rad. Det ser jag jättemycket fram emot eftersom vi ALDRIG varit där så länge. Behöver känna av min goa hemstad med alla i den som jag saknar.
I Augusti kanske jag får vara med på urkult beroende på hur min semester ligger.
I September blir det Rhapsody In Rock med Andreas familj.

Mycket kul att se framemot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0