Året som varit och som kommer

Vilket år det varit. Fyllt med glädje och massa roligt även om det var väldigt många tuffa punkter på slutet.
Men om man ser tillbaka så var ju Thailand en stor höjdpunkt.
Sedan kommer resorna uppåt. Det var så roligt med pappas fest och att få festa lite med tjejerna.
Jag har upptäckt en ny sida i mitt och Andreas förhållande som är enbart positivt. Man slutar aldrig att lära sig om varandra säger jag bara.
Vi har köpt vår nya lägenhet med inflytt 2012.
Jag har även lärt mig att inte vara så naiv i fråga om att tro på alla människors löften. Jag försöker alltid tro det bästa om folk men ibland sviker de en så grovt att det är svårt. För vissa är det verkligen bara de själva som gäller.
Jag har lärt känna underbara nya människor och  kommit närmare de jag redan hade nära. I svåra tider förstår man verkligen vilka som bryr sig. Tack alla för det!!

Nu kommer nästa år med rasande fart. Vi började det med att fira det med människo jag verkligen älskar och som stått vid min sida hela året i gott och ont. Tack för en underbar nyårsafton.
Nästa moment: En ny omgång. På onsdag börjar jag med sprutorna igen och inom 4 v nu vet vi om denna omgång fungerat.
3 Feb drar jag till Sollefteå och 7-8 till Sundsvall. Får se om mina vänner har tid för mig då ;)
En av våra närmaste vänner spottar nog ut sin lilla baby vilken dag som helst. Ska bli underbart att se den växa.
Några andra vänner flyttar in granne med oss om en månad. Ska bli jätte mysigt.
Sedan kommer då det stora 30. Spännande.
Andreas och jag har nu varit gifta 3 år känns som en vecka.

Ser fram emot ett nytt år hoppas mycket spännande händer. Jag känner mig optimistisk!!!

Kommentarer
Postat av: petra toivonen

härlig o höra=)))

Ja är iallafall ledig måndag den 7 feb ås du vet, då är ja öppen för förslag =) tis dne 8 jobbar ja som vanligt=(

ha de bra så länge o hoppas hormonerna inte äter upp dig så syns vi ganska snart=D

2011-01-05 @ 14:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0