Tack alla!!!

Åh vilken underbar födelsedag jag fick!!! Det var fantastiskt roligt och vilken fart jag hade hela kvällen. Jag jobbade inte ihjäl mig utan lät andra sköta jobbet och försökte mingla med alla, men hann inte. Min underbara goa kusin Jenny ringer mig på fredagen och undrar om jag kan hämta henne på flygpltsen vid 7. Jag grät 4 ggr inom loppet av tre timmar. Av glädje alltså.
Festen var supertrevlig med barnkalastema. Ni vet fiskedamm, sätta knorren på grisen, ägglöpning, hoppa säck. Och min personliga höjdpunkt linedance kursen. Åhh vad jag skrattade och ännu mer när jag fick se filmen. Alla bjöd verkligen till också. Det bjöds på hamburgare och korv. Till efterrätt glass. Är det barnkalas så är det. Såå underbara presenter, massa fina saker, behandlingar och bästa presenten: en spa weekend i Polen med Rebecca, som också fyller 30 snart.

Söndagen var inte lika rolig, jag kände mig som 80+. Solen var för stark, dofterna outhärdliga och städning upp på det. Blääää plus att söta kusin åkte hem :(


Tack alla jag längtar redan till 40!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0