dag? jag vet inte alls...

Med tunga regnmoln hängandes över oss drog vi ut vid 6 idag. Det gick faktist riktigt bra måste jag säga. Ibland blir jag faktist lite imponerad av mig själv. Andreas är otroligt tålamodig och peppar mig hela tiden. Älskade make.

Till lunch idag blev det rester igen då.
Mellanmålen: en protein drink och ett äpple.
Middag: Sallad med parmaskinka, äpple och rostade pinjenötter. Allt var gott utom äpplet som var för surt för mig.

Jag har märkt att jag blir hungrig, så äter jag två tuggor så är jag mätt. Magsäcken har verkligen krympt.

Nu har jag ett första mål också, vi ska på bröllop 15 september och då vill jag se fräsch ut. Kul att ha en liten milstolpe.

Det tuffaste med allt det här är att äta reglebundet på kvällsjobbet, men som tur är så är mina kollegor förstående och vet att det bara gäller dessa veckor som är viktigast. Kram på er.
Även kollegorna på dagsjobbet får lida lite. kram på er med!

Många har frågat vad appen heter som vi använder till mätning och vägning. Den heter Body Tracker.

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Camilla J

Kul med delmålet :) det måste vara svårt nu i början med att få det fungera med maten på två jobb en och samma dag, men sedan blir det nog rena barnleken när det blivit en vana :)

2012-08-23 @ 06:10:20
URL: http://www.reloo.com
Postat av: Anonym

Bra Anelie vi ses ju snart;)
Kram

Svar: Oj vad nyfiken jag blev nu? Vem kan detta vara?
None None

2012-08-23 @ 23:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0