Fick en överraskning idag!

Gårdagen var väldigt de andra dagarna så det fanns inget att skriva förutom att vi såg Batman på bio. Väldigt bra faktist.
 
Sista tuffa dagen denna vecka!! Underbart när man vet att man nått slutet på ännu en vecka. Kämpade lite extra hårt :)
Frukost: Blåbärs smoothie
Åt kyckling burgare med mangosalsa till lunch
och tacoburgare med kål och guacemole sallad.
Mycket burgare.
 
Dagen blir lite konstig eftersom jag jobbar kvällen men det ska nog gå bra.
 
Idag ringde Andreas och sa att han skulle möta mig efter jobbet för det var något som skulle fixas.Jag får alltid ont i magen vid sånna tillfällen för jag får för mig att det är negativt.
Han tog mig till gymmet!!!!!! Där fick jag skriva på papper för medlemskap. Jag fick alltså ett gymkort, vet inte om jag ska jubla eller gråta:)
 
Nej nu ska jag byta om inför jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0