Kämpa på dag 3!

Idag försov vi oss till kl 7. Som det är nu sover jag som en stock och somnar lätt kl 22.

Ut i spåret idag igen då men med en ökning på 60 hopp och ännu längre backe gånger 3.
Konstigt nog gick det ganska bra. Detta är det mesta jag kommer att gå upp i antal för denna vecka.



Kl 8:15 Frukost smoothie med Jordgubb
kl 10:00 Äpple

Kl 12 detta till lunch. Jättegod medelhavs tallrik i tapas form


Kl 14 blev det en energybar med Kaffe Latte smak. Vädigt god.

Eftersom jag skulle jobba ett kvällspass blev det middag på jobbet med rester från gårdagens middag kl 17:45

Och eftersom jag skulle vara vaken längre än 22 tog jag en protein drink kl 22.
Var hemma från jobbet 00:15 så jag ska få sova till åtta i morgon.

God natt alla



Kommentarer
Postat av: Camilla J

Kämpigt med lång arbetsdag och få det funka med rutiner. Hoppas du höll dig pigg och kunde somna direkt när det var dags :)

2012-08-16 @ 06:20:25
URL: http://www.reloo.com
Postat av: Jenny Bengtsson

Shit Annelie... Vad du kämpar, all creed åt dig! Imponerad, fortsätt kämpa! Härlig att du har en bra coach som Andreas nära till hands, kan vara bra när kämparglöden sviktar! *kram på dig och lycka till* Och kom ihåg! - Gör detta för din egen skull!!! :) <3

2012-08-25 @ 20:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0