Ni kommer aldrig tro det!!

Dagen började med att jag fick sova till nio efter jobbhelgen.
 
Frukost: Smoothie  Recept: Sojamjölk, kesella, protein och färsk frukt
Började jobba kl 11 och åt lunch vid 13 Omelett Recept: Ägg, babyspenat, tomater och mozzarella
Mellanmål: En proteinshake
 
Kom hem vid åtta och fick order om at byta om eftersom vi inte hade haft någon morgon träning. Mitt humör var inte på topp idag eftersom jag hade en mensvärk från helvetet. Var väldigt gruffig. Men bytte ändå om. Blev lite sur när Andreas sa att vi skulle ut i spåret även denna vecka. Blir ännu surare när jag upptäcker att han inte tar med sig vatten.Vi kommer utanför porten och Andreas stannar, tittar på mig och flinar lite nervöst och frågar om jag inte vill veta vad vi ska göra.
Ssjälvklart vill jag veta det:
Svaret jag fick skulle chocka flera av dem som känner mig och ni skulle direkt tänka: Aldrig i livet.
 
Svaret jag fick var: Ut och springa!!!

Det var nästan så jag vände och gick in igen. Jag försökte några ggr men Andreas stoppade mig:)
 
Så jag drog ett djupt andetag, drog upp armarna i något som skulle kunna kallas för joggingposition och började jogga. Vi sprang 3,7 km. Jag vet inte ens hur lång tid det tog men. jag tog mig runt. Stolt som sjutton.
 
Belönade mig själv med ett skumbad och en bok på kvällen.
 
Ibland blir jag bara så stolt över min stackars kropp :)
 
natt natt

Kommentarer
Postat av: Camilla J

Jag är imponerad! Jogga är ju inte det lättaste direkt. Toppen att du unnade dig skumbad och bok. Det finns ingen bättre avkoppling än så.

2012-08-28 @ 11:05:16
URL: http://www.reloo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0