Ny vecka nya tag

Nu kör vi ordentligt!!!!

Dagen började kvart över 6 med en promenad med en liten överraskning. Se bild nedan :)

Japp en 4 kilos boll fick jag kånka på. Till min förtvivlan orkade jag inte hela tiden, mest för att det gjorde ont i handlederna. Halvvägs fick jag använda min nya vän i en slags benövning där man har händerna ovanpå bollen och har ena foten framför och en långt bakom och sedan hoppade och bytte plats. Detta upprepades 6 ggr med ett upphopp i mitten. Sedan åter igen upp och ner i backen två ggr. Allt detta 3 ggr. Superjobbigt!!!!

Men så här nöjd var jag när vi var hemma:



Frukost: Smoothie med kesella, sojamjölk, äpple och kanel. Mums!!
Lunch: Äggomelett
somnade tyvärr igenom mellanmålet.
Middag: Torsk i ugn med kolrabi (eller nått) palsternacka och potatis riven ovanpå. Också supergott

Lång promenad på kvällen.
Natti natt

Kommentarer
Postat av: Camilla - En mammas dagbok

Shit va duktig du är !!!

KRAM

2012-08-21 @ 19:11:52
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Camilla J

Gott jobbat! Den där bollen är tung, men lika tung som den är - lika bra nytta gör den träningsmässigt :)

2012-08-22 @ 06:39:51
URL: http://www.reloo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0