Otroligt tuff dag

Fick börja dagen med lite sovmorgon innan vi gick ut i spåret. Jag lyckades hoppa 180 hopp idag med endast 2 fel. Underbart.

Hem till en snabb dusch och slänga i mig en jordgubbs smoothie.
Ner till jobbet dit andreas kom med min lunch. Kyckling med broccoli och blomkålspure. mmm gott gott.
Slutade tre och åt en energybar vid halv 4 för att sedan börja nästa jobb kl 4.
Vid sex fick jag i mig den kalla pasta med kyckling i flygande fart.
och kl 11 fick jag i mig ett päron då hade jag ingen som helst energi kvar i kroppen.

Halv två på natten var jag sedan hemma.

Natti natt


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur länge tänker du orka det där livet!!

Blir ju orolig!!

Älskar dig! <3

Svar: 8 veckor till att börja med. oroa dig inte mår superbra!
None None

2012-08-19 @ 18:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0