Självklar dag ett

Schema:
.
06.15 väckarklockan ringer och jag hoppar till min egna förvåning upp direkt ur sängen. Sätter på mig min träningskläder (jag ahr otroligt fula sådana) och Andreas drar ut mig i spåret. Ganska komiskt ändå att han bär på en systemetkasse :) Efter halva vägen öppnar han kassen och drar inte fram en vinare utan ett HOPPREP!!! Åhh herregud har inte hoppat sen jag var 10 kanske. 50 hopp plus upp och ner i en backe två ggr. Detta gånger 3. Han fick visst lite panik tidsmässigt när han upptäckte att jag är ingen expert på att hoppa precis :)

När detta var avklarat kan jag meddela att jag var spyfärdig. Mådde superilla och hade halva promenaden kvar. Men fy vad bra jag mådde när jag kom hem.

8:00 frukost. Proteinsmoothie med blåbärssmak. Mums

10:00 Äpple

12:00 Lunch: Kalkonwraps med keso och avokade. Supergott



14:00 Ännu en smoothe men med jordgubbssmak

18:30 Middag: Kycklingrullader fyllda med tomat och parmesan med en grönsallad.

19:00 40 min promenad

Nu blir det en kopp grönt the i väntan på att klockan ska bli 10 och jag ska gå och lägga mig :)

bra första dag!

Kommentarer
Postat av: Camilla J

Kul att första dagen gick så bra! Vilken lyxig mat ni ätit! Tar den lång tid att göra?

2012-08-14 @ 07:06:03
URL: http://www.reloo.com
Postat av: petra toivonen

u go girl=))

2012-08-14 @ 18:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0