Smärta!!!

Natten till tisdagen blev full av plågor. Flera gånger vaknade jag av att jag skulle vända mig i sängen och inte kunde röra benen pga smärtorna som även kallas för träningsvärk. Så fort jag rörde dem hög det till och detta hade inte släppt på tisdagen när jag skulle ut och sprnga igen. Det gick lite långsammar så att säga :)
 
Tisdagen var jag ledig så det blev en mysig dag i sällskap av goda vänner och mys hemma.
 
Frukost: Smoothie
Mellanmål: Äpple
Lunch: Kassler med kål (påminde om korvstroganoff)
Mellanmål: Proteinshake
Middag: tonfisksallad
 
Kvällen blev det en timmes träning på gymmet också :)
 
Onsdagen klev vi upp extra tidigt och åkte ner till gymmet. Jag skulle iväg tidigt med jobbet och dagen blev lite annorlunda. Men det var skönt att ha en "vanlig" dag också.
 
På kvällen blev det en timmes promenad.
 
Sovdags:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0