Förlåt

Jag veta att jag varit dålig på att skriva men det har ju inte hänt så mycket.
 
Jag känner av min kropp på ett positivt sätt nu. Vi är på 8:e veckan och tyvärr är både jag & Andreas sjuka så träningen har fått vänta lite. Men vi lägger på en vecka till för att uppväga den förlorade tiden.
 
Sedan är mitt mål träning 3 ggr i veckan och fortsatt med bra mat. Nästa söndag kommer det upp två bilder här: Första veckan bilden och sista veckan bilden. Ska bli spännande att se om det är någon skillnad. Att det verkligen syns menar jag.
 
 
Annars går allt bra. Jag har fått lite mer ledig tid nu men är ändå fullbokad, förstår inte det där :) Spa resa är bokad med goda vänner. Min semester är om 3 v och antingen blir det Sundsvall eller en utlandsresa. Det är min belöning för dessa veckor! Ladies night är bokad ;) Två stockholms resor inbokade, en med jobbet & en med vänner till SHM.
På tisdag ska vi till läkaren för att se om vi kan få igång våran process igen.
 
Vill bara säga: Allt går om man vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0