Alltså denna eviga smärta!!

Tänk dig att vakna och försöka komma upp ur sängen men hela kroppen kämpar emot. Så har jag haft det nu i två dagar. Varenda muskel i kroppen, till och med ställen jag inte visste jag hade muskler, värker. Konstiga ställen som sidan av ryggen, övre delen av skinkorna, axklarnas nedre delar och såklart ljumsken också. Jag har svårt att sitta ner och ta mig upp från toaletten också :) Funderar på att skaffa sånna handtag som finns på handikapps toaletter. Det värsta är att jag vet att denna smärta kommer inte försvinna bara flytta på sig under dessa veckor. Hur vet jag det? Jo för nu gymmar vi varje kväll också. Jag har fått leka med bollar, tyngder och skivstänger. Använt maskiner jag aldrig sett innan. Smärtan kommer att återstå. Hoppas målet är värt det.
 
Vilka otroligt härliga och uppmuntrande kommentarer jag fått från er också!!! Det gör att jag vill kämpa hårdare. Ett exempel på min nya syn på livet är igår när jag istället för att vänta på bussen i en halvtimme tog mig en promenad istället. Jag kom fram samtidigt som bussen :) Otroligt tråkig sträcka att gå och jag ska erkänna att jag trodde den var kortare.
 
Fullspäckad höst nu framför mig och igår började planerna ta fasta på en liten spa resa med goa vänner. Ska man unna sig så ska man.
 
Eftersom jag känner mig fylld av energi och hopp har jag också nu bokat in en ny utredning och den börjar 9 okt. På ett annat ställe. Hoppas på lite mer svar denna gång.
 
kram på er
 

Kommentarer
Postat av: petra toivonen

ja är så imponerad så ja finner inga ord!!!!!!!!!! du är så fruktansvärt duktig, kämpa på, ja skulle fasen inte orka o inte min karl heller!!=))) härligt o höra att du hittat ny energi=)))))) <3

2012-09-05 @ 21:21:07
Postat av: Camilla J

Ah! Din sajt strålar av må-bra-känslor! Så glädjande att se! All kraft du lägger ner kommer tillbaka till dig själv med råge - det kan inte vara annat än en väl värd "investering" i dig själv :)

2012-09-05 @ 22:00:10
URL: http://www.reloo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0