Det mörka hålet är tillbaka...

Jag älskar mitt barn över allt annat och hon ger mig så mycket glädje, så varför kan jag inte bara få njuta nu?
Var hos läkaren häromdagen för att kolla varför jag inte slutat blöda efter förlossningen. Detta får jag som svar:
-Tyvärr har det samlats rester i livodern som fastnat och med risk för infektion får du nu antibiotika. -
-OK det är ju lungt
-Vi måste även operera bort det...
Jag bröt ihop. Jag orkar inte igen. Jag trodde vi var klara med alla blodprov, gynundersökningar, smärtsamma operationer och undersökningar. Så jag sitter där med min älskade dotter som vi äntligen fått,  med tårar i ögonen för att det ännu inte är över. Åter igen ska vi gå igenom massa procedurer. 
 
Att jag nu har min älskade man och dotter får mig iallfall att se framåt och hoppas att detta är det sista som jag måste gå igenom med detta område.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0