Trött dag

Är de inte konstigt att man ibland är så trött fast man inte fattar varför. Man har sovit bra, man har ätit ordentligt. Lagomt mycket på jobbet så man inte blev stressad men heller inte slö. Ändå sitter man nu i soffan och halvsover. Man kan skylla på vädret, brist på järn och mycket mer. Men vad ska man göra åt det då? Kaffet är ju uppdrucket, vädret kan jag ju inte ändra på (soligt men blåsigt) och järntableter äter jag ju för det ska man visst göra om man vill bli gravid ;)

Igår var i iallfall ute på Skårs gård där syrran ska gifta sig. Såå mysigt och vilken brunch dom serverade. Ok den kostade 169:- men det fanns allt på den.  Lokalerna är låga i tak och huset är en gammal omgjord ladugård. Allt i gammaldags stil och precis som hon ville ha det. Vi kommer att sitta i omgjorda spiltor och äta.
Efter besöket åkte vi hem till syrran och skrev inbjudningar. Spännande. Snart skickas de ut.

Inget har vi hört från Varbegs sjukhus än och jag ska ringa dem i morgon och höra vad som händer. Informera dem om att jag kommer att vara borta hela Juni tex :) Sedan har de ju stängt i Juli så det verkar som vi kommer att få skjuta på befruktningen. Tråkigt men sånt är livet.


Nu sak jag ta ett glas rött och mysa lite med min man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0