Min lillasyster ska gifta sig?

Detta slog mig precis som en stekpanna i huvudet. Det är väl konstigt. Jag har ju pratat med henne om det i några månader nu.
Men nu har de bokat lokal till både cermoni och fest och det bara slog mig. Herregud. Hon är ju liten. Hon är ca 7 år i mina ögon ibland fortfarande:) sorry sis!

Ja det är bara att hålla masken och bita ihop. För nu ska det planeras. Hon ska få precis den typ av bröllop hon vill ha. Försök hindra mig den som kan. Jag ska till och med låta henne säga vad hon vill ha och inte göra det åt henne:) Snacka om uppoffring från min sida;)

Älskar dig lillasyster!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha va roligt att det slog dig nu, har väntat på det! Det kommer bli så bra! Jag har ju trots allt bäst förutsättningarna med en rutinerad och ordningssam syster ;). <3

2010-02-18 @ 17:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0