Otillfredsställd!!!

Inte på det sättet ni tror!!!

Jag vill resa. Jag vill åka till Thailand och har gett mig sjutton på att jag ska göra det. Andreas kan få följa med om han är snäll;) Så min plan är nu då att få ihop 30000 på 4 mån, hmm intressant.
Nåja vi får se vad som händer.

På måndag kommer äntligen våra vänner Calle och Emma hem efter att ha varit i Thailand i 6 v (orättvist). Jag har verkligen saknat dem. Ska bli kul att höra vad de gjort också.

Utredning om varför jag inte blir gravid känns lite stillastående just nu. Varit och lämnat prov efter prov men de hittar inget. Så nu har jag lagt ner det tills efter Thailand;) Fast sluta tänka på det går ju såklart inte.

Om 10 dagar gifter sig en vän till mig uppe i Sundsvall och jag önskar henne all lycka och känner även där avundsjuka för att hon får göra något jag vill göra om:)
Mycket avundsjuka just nu. Inne i det stadiet.

Ett stort projekt är också på G men det är hemligt än så länge men så fort allt är klart får ni vet. Jag kan avslöja att jag äntligen ska börja i familjeföretaget iallfall:) Spännande!!!

Syrrans bröllop är ju också på tapeten. Hon har mer nerver än vad jag hade. Hon vill ha ett litet intimt bröllop och av någon andledning är det väldigt svårt att hitta en lokal för detta syfte. Nåja jag hjälper henne så gott jag kan. Allt kommer att gå som en dans. Vi har underbara vänner som ställer upp för oss. Jag har till och med fixat någon som ska göra både bukett och inbjudningar billigt. Fast det vet inte syrran om än ;)

Kl är nu 00.15 och som vanligt är jag vaken. Sova får man göra när man dör...
Nej ska faktist försöka nu. Andreas nannar redan sött.

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0