Åker norrut

Om ca två timmar sitter jag på tåget mot Sollefteå. 10 dagar av att njuta och ta det lungt. Hälsa på mor och far och ta det lungt, väldigt lungt, det är ju ändå Sollefteå:) Vill ju även träffa min goa moster och familj.
På lördag drar jag ner till Sundsvall och ska bo hos min snälla kusin Jenny med man och barn. Snällt att ta emot en vilsen göteborgare i sitt hem tycker jag.
På lördag kväll blir det väldigt roligt. Då har tjejerna i gamla gänget samlat ihop sig och ska göra stan osäker åter igen. Det har ju ändå varit ganska lungt där nu i några år. Så nu får Sundsvall se upp. Får se hur de nyblivna mammorna klarar av att dricka nu bara. De har ju ändå haft nästan ett år på sig att förbereda sig:) Annars får väl jag ta hand om dem, precis som i gamla dagar. Skämtar bara tjejer. Ser så otroligt mycket fram emot detta.

En sväng och hälsa på mormor också blir det. Lite jobbigt att det blir första gången sen morfars begravning men hon lever ju i sin egna lilla värld som verkar vara ett ganska trevligt ställe faktist.

På tal om släkt så verkar det som min har tagit över spelen på Facebook. Ganska roligt att vi tycker om samma spel. Vi är ju några stycken som sitter där nu. Lite spelberoende är man nog.

Får se om jag skriver något från Norrland...

Kommentarer
Postat av: tezz

jag längtar också sjukt mycket!!!;)

2010-01-06 @ 11:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0