Hemma igen

Snacka om att veckorna gick fort! Nu har vi varit hemma i en vecka och det känns som om vi aldrig var där ens.
Vi hade det underbart iallfall. Maten var toppen, vi bodde lyxigt ibland och hum mindre lyxigt ibland. Allt är vackert som ett vykort och shopping nästan för billig. Jag kom hem med 8klänningar, jag som inte ens använder klänning så ofta. Köpte även hattar, skärp och plånböcker. Skor kunde man nästan glömma eftersom deras skor är super smala och man fick ta storlek 40 ( jag har 38). Thailändarna är super härliga och så trevliga.

Tillbaka på jobbet var man helförrvirrad men jag har saknat det också. Skönt med ett sånt jobb.

Fick brev från läkarna att vi står i kön nu. Lite jobbigt för jag trodde vi skulle ha en tid inbokad vi det här laget men så är det.

På onsdag sticker vi en kort sväng till England för att ha minnesstund för farmor på hennes födelsedag. Inte mycket hemma semester i år.

Snart hägrara Sundsvall och urkult!!!

Kommentarer
Postat av: Kusin Viktoria

Enligt bilderna ser det ut som att ni har haft det fantastiskt bra!! Vill dit igen?



Hoppas ni får en tid snart! håller tummarna hårt! :)



Kram på er

2010-07-06 @ 08:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0