Sundsvall! Här kommer vi...

Guud vad roligt snart åker vi upp!!! Onsdag drar det iväg först till näsåker och sedan då till Sundsvall. Mina vänner är så söta där uppe. De har ordnat med en lite grillning för att jag ska hinna träffa dem. Ni är bäst sötnosar.

Mina kusiner ställer upp med ännu en fest och boende. Min stora, tjocka kusin Jenny (gravid) har gått med på att ta emot oss i sitt hem i flera dagar, kan hända att hon ångrar sig sen ;)


Vi har änligen fått besked från varbergs sjukhus också att vi kommer att bli kallade i augusti!!! Häromkvällen kunde jag inte sova för jag kände mig bara lycklig. Äntligen ska det hända något.

Årets kräftskiva börjar närma sig också. Nån från Sundsvall som anmäler sig. 20 augusti händer det ;) Säg till om ni vill komma :) Ska bli jätte kul. Vi ska ha tält och hela kittet. Lekar så klart anpassade lite efter våra gravida tjejer. Blir nog en av de lugnaste kräftskivan någonsin.

Syrrans bröllop närmar sig med stormsteg. I morgon ska vi ut och kolla lite på hur borden ska se ut eftersom sista anmälningsdagen är på lördag.

Nej nu är det sova.

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Anna E

då synes vi snart då stumpan=)

2010-07-30 @ 10:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0