En vecka kvar!!

OJ oj oj nu är det nära.
Problemen i bangkok har lagt sig och bahten är på väg upp igen ( eller ner vad som nu är bäst). Jag och Andreas hade tur och växlade innan kursen blev dålig men det andra paret hade inte lika tur så de växlade inte lika mycket.
 Vi kommer att skriva resedagbok i Thailand här är adressen om ni är intresserade. Ni kan även lägga till er på e-maillistan om ni vill bli påminda när vi skrivit igen. http://www.resdagboken.se/Web/Apps/User/Profile.aspx?id=147&epslanguage=sv&uid=220511 Om ni inte hittar det här går ni in på www.resedagboken.se och söker på Adezj.

Vi har även kommit på att vi har ca 50 min på oss att byta plan i Bangkok. Det blir nog omöjligt eftersom vi måste ta ut bagaget och stå i registeringskön :( Spännande. Som tur var inte biljetterna så dyra så vi har råd att köpa en ny omgång i värsta fall. Så den 3 juni landar vi i Phuket som är vår första anhalt. Sen blir det nog phi phi öarna och sedan who knows :)

Detta blir nog sista gången jag skriver innan vi åker. Jag hoppas alla får en underbar Juni och vi höres när jag kommer tillbaka.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Nu har jag lagt in mig som prenumerant, skall bli roligt att följa er resa... Jag lovar att hålla ställningarna i Kungsbacka under tiden Ni är borta!

Kram på dig!

2010-05-28 @ 15:46:04
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Mamma Carina

Oj, oj, oj vad spännande!!

2010-05-28 @ 23:47:10
URL: http://www.amuletten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0