Mindre än två veckor kvar!!!!

Tiden går helt sjukt fort nu men ändå inte:) Vi har börjat inhandla allting till resan och idag gick jag för första gången i mitt liv runt med en kundkorg inne på Apteket. Kände mig jättedum men fyllde upp den bra. Det var handsprit, våtservetter, slemlösande eftersom jag är förkyld, Resorb och åkesjuketabletter. Nu ska det bara inhandla en keps och böcker till mig själv sedan är jag klar här i sverige. Solglasögon ska inhandlas till både mig och Andreas i Thailand tänkte vi. Pengarna är växlade, biljetterna utskrivna och passen kollade. En speciell Thailands påse är iordningjord hemma med allt som ska med. Undra om vi kommer få plats med några kläder också?

För er som undrar så ska vi INTE till Bankok. Vi landar där men flyger direkt vidare till phuket.

THAILAND!

Kommentarer
Postat av: petra

häääääääärligt=)

2010-05-20 @ 09:56:47
Postat av: tezz

jag blir såååå avis!!!Vart börjar ni er resa?

2010-05-20 @ 20:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0