Andra dagen

Idag gick det lättare. Men jag känner att mitt humör är verkligen inte på topp. Hela magen rumlar runt och lever sitt eget liv. Jag känner mig redan uppsvälld och ful. Trött är jag också och lite gnällig. Jobbet får ursäkta för där var jag nog extra gnällig idag.
Men jag fick roligt besök av Blogg Camilla som var snäll nog att berätta lite skräck historier från sin förlossning :) Inte ens det är avskräckande.

Nedräkning nu till Syrrans bröllop. Äntligen är min klänning klar.
Idag var vi på inredningsmöte på nya lgh. Jätte kul och det blir nog väldigt bra också.

kram på er

Kommentarer
Postat av: Anna E

Heja dig Annelie!! Håller alla mina tummar & tår nu=) Kram

2010-10-14 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0